Monday, September 1, 2008

MOTOSIKAL OKU

JENIS MOTOSIKAL OKU
Motosikal OKU- Tiga Roda Dibelakang
Lengkap dengan Papan Tanda "AWAS PEMANDU CACAT" mengikut ketetapan kehendak JPJ Malaysia.


Gambar di atas adalah gambar zoom untuk kedudukan roda dibelakang
Jenis Motosikal OKU
Motosikal OKU- Dua Roda dibelakang
mempunyai side ditepi.
Membolehkan kerusi roda (Whell Chair) boleh dibawa bersama dengan penunggang OKU.
Mempunyai Logo OKU dan tulisan tersebut mempunyai pembalikan cahaya untuk kegunaaan diwaktu malam.

Anda boleh menghubungi kami di talian 012-6573824
  Bagi mendapatkan Logo OKU berkenaan.

4 comments:

Unknown said...

Boleh saya tahu bagaimana saya boleh membeli motorsikal OKU yg telah siap diubahsuai.

Azlan said...

boleh saya hantar motorsikal saya untuk di buat roda 4? berapa kos? amat berminat.. tq

sila feedback semula di kamarul_azlan2000@yahoo.com

Unknown said...

Assalamualaikum tumpang tanye di mana tmpt sye nk buat roda 3 untuk moto oku..ade spe2 bole bntu x area melaka

Unknown said...

Saya tengah cari motorsikal tiga roda OkU mana boleh dapat